heart shaped

 
 
Igår var dagen efter nyår och det blev rätt sent i säng och jag gick inte upp förrän sent på dagen och då hade Emil gjort pannkakor i hjärtform från större till mindre och givit mig alla de finaste och placerat dem så att jag kunde ta fina bilder<3 Imorgon blir det lunch på Vapiano med mamma och lillebror och sen ska jag eventuellt göra mina naglar, gymma (kanske innan naglarna hehe) och boka tid hos frisören!
 
Yesterday was the day after New Year's and it got pretty late to bed and I did not go up until late in the day and then Emil had made pancakes in heart shape from larger to smaller and given me all the finest and placed them so that I could take nice pictures <3 Tomorrow will be lunch at Vapiano with mom and little brother and then I might do my nails, gyms (perhaps before the nails hehe) and make an appointment at the hairdresser!
 
Food, General | |
#1 - - olivias | mode, foto & vardag:

åh gud så ont!

Svar: Hahhaah förstår inte riktigt ont, kan man gissa på gott? ^^
elinliz.blogg.se

#2 - - felicia:

mums!

#3 - - rememberthiis.blogg.se:

muums

Upp