Tindra

 
 
Idag var jag i örebro över dagen och träffade mitt gudbarn (som blivit lite större än det här 2 månader till 16 månader..) hade tyvärr inte med min kamera! Hon är så gullig med klarblåa ögon och i augusti får hon ett litet syskon! Har fått massa paket hem med kläder och skor från mellandagsrean är väldigt taggad på att visa er allt! 
Idag började skolan utan mig eftersom jag var borta och imorgon är det risk 2:an för körkortet så skolan börjar på riktigt på måndag och det är min sista termin sen är det över! 
 

Today I was in Örebro over the day and met my godchild (which has become a bit larger than this 2 months to 16 months ..) had unfortunately not my camera with me! She is so cute with bright blue eyes and in August she gets a little sibling! I have gotten lot of packets home with clothes and shoes from christmas sale and I am very excited to show you everything!
Today school started without me because I was gone and tomorrow is the "risk 2" gear for driving licenses so school starts for real on Monday and it's my last semester then it's over!

 
General | |
#1 - - Anonym:

Du är den vackraste som finns, och du är en toppen fotograf! Jag älskar dig, din gudmor! ❤

Svar: Bästa Lenny älskar dig och saknar dig<3
elinliz.blogg.se

Upp