Dream House

 
 
 
 
 
 
 
 
Jennifer och Jens hus är bara magiskt! Ville ta mitt pick och pack och flytta in på studs! Är glad över att få ha tillbringat lite tid där igår och idag med en kall men härlig promenad (bilder kommer sen) och god mat. Hoppas verkligen jag får tillfälle att åka tillbaka dit när det är sommar och se hur det ser ut då. Nu har jag precis kommit hem ifrån en körlektion och i februari smäller det! Imorgon blir det jobb 8-5 vilket känns lite trist då jag verkligen skulle vilja klippa mig innan nyår *hämtar kökssaxen*, nej men det får bli i dagarna efter. I nästa inlägg kommer bilder på ett övergivet slott så var med.. 
 
Jennifer and Jens house is just magical! I wanted to take my pick and pack and move in at once! Is pleased to have spent some time there yesterday and today with a cold but lovely walk (pictures coming late) and good food. I really hope I get the opportunity to go back there when it is summer and see how it looks then. Now I have just arrived home from a driving lesson and in February it´s finally time for my license! Tomorrow will be 8-5 job which feels a little sad when I really would like to cut my hair before the New Year * retrieves kitchen scissors *, no, but it will be in the days after. In the next post you will see pictures of an abandoned castle so stay tuned... 
 
 
 

 
General, Photography, travel | |
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så fint

Svar: Visst är det! :)
elinliz.blogg.se

Upp