New Year's resolutions

Tänkte skriva ner lite svar på frågor om mig som bland annat kommer innehålla mina nyårslöften!
 
Thought that I would write down some answers to questions about me, among other things like my New Year's resolutions!
 
 
Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
Jag älskar lakrits och lakritsroten på sveavägen är min favoritaffär. 
Jag har ingen aning om vad jag ska jobba med men jag tänker välja det roligaste jag kan tänka mig.
Jag älskar att känna mig lång och vara längre än alla andra.
 

Name three things we might not know about you in particular:
I love licorice and the store licorice root on Sveavägen is my favorite store.
I have no idea what I'm going to work with but I will choose the funniest thing I can think of.
I love to feel long, longer than any other.

 

 
 
Vilken är din absoluta favoritfilm? 
Jag skulle säga att God Bless America är den film jag gillar bäst och kan relatera till väldigt mycket, att samhället läger all sin fokus och energi på helt felaktiga saker istället för att göra något åt det viktiga. Sen kanske jag inte är den som springer runt på stan och skjuter folk..
 
What is your absolute favorite movie?
I would say God Bless America is the movie I like best and can relate very much to the community camps all the focus and energy for all the wrong things instead of doing something about the important. Then maybe I'm not the one who runs around town and shoot people..
 
 
Hur går du helst klädd? 
Om jag ska vara ärlig.. helst i pyjamas.. Men om det är uteslutet så i ett par sköna klackar med en kappa, vit blus och beige minikjol och såklart ringar och halsband i fina roseguld. Eller bara helt i svart. 

 

How do you prefer being dressed?
If I'll be honest .. preferably in pajamas .. But if it is out of order then in a pair of comfortable heels with a coat, white blouse and beige miniskirt and of course rings and necklace in fine rose gold. Or just in all black.

 
Vilken är din favoritklädaffär? 
Om jag hade en massa pengar skulle jag nog säga ACNE men Urban Outfitters (som också är väldigt dyrt) har en samling kläder och annat som verkligen passar min stil. 
 
What is your favorite clothing store?
If I had a lot of money, I would probably say ACNE but Urban Outfitters (which is also very expensive) is a collection of clothes and other things that really suits my style.

(old picture photographed by Ellen Waldton)
 
Vad ville du bli när du var liten?
Jag har aldrig riktigt varit insatt på att bli något jag var mest glad för stunden, men jag kommer ihåg en gång när jag sa att jag ville bli bagare innan jag hörde hur tidigt man behövde gå upp...
 
What did you want to be when you were little?
I've never really been inserted to be something I was most happy for the moment, but I remember one time when I said I wanted to be a baker before I heard how early you have to get up ...
 
 
Vad har varit det bästa med 2014?
Jag skulle säga alla underbara människor jag mött som jag är mycket tacksam över att få lära känna. 

What has been the best in 2014?
I would say all the wonderful people I met who I am much grateful to get to know.

 

 

Vad har du för nyårslöften? 
Som nummer 1 skulle jag vilja ta mitt körkort för det känns verkligen som ett nu eller aldrig. Sen vill jag fortsätta blogga hela året och utveckla mitt eget fotograferande. 
 
What are your New Year's resolutions?
# 1 I would like to take my license because it really feels like a now or never thing. Then I want to continue blogging throughout the year and develop my own photography.
 
 
 
General | |
Upp