Stone

 
Glad alla hjärtans dag! Idag tar jag det mest lugnt och vilar för imorgon blir det två fotograferingar, en med mig framför kameran och en med mig bakom. Igår åt vi vår mysiga jobbmiddag i Näsby Park och sov där. Vaknade till 12 grader och sol så jag kunde sitta ute i pyjamas i värmen vilket var mysigt. Kanske lägger upp lite bilder från middagen senare idag! 
 
 
Happy Valentine's Day! Today I´m taking it slow and rest for tomorrow when it will be two photo shoots, one with me in front of the camera and one with me behind. Yesterday we ate our job dinner in the cozy Nasby Park and slept there. Woke up to 12 degrees and sunny so I could sit outside in pajamas in the heat which was nice. I´ll maybe post some pictures from the dinner later today.
 
 
General | |
#1 - - ▲ R O B I N N S :

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!! Du gjorde min dag mycket bättre :D
elinliz.blogg.se

Upp