Delivery

 
 
 
 
 
Äntligen kom jackan från monki! Den passar perfekt med mitt läppstift från Mac "Lady Danger" som jag köpte i Paris. Hoppas på en photoshoot snart så ni kan få se alla fina nya kläder!
Nu ska jag gå måndag-onsdag i skolan sen på torsdagsmorgonen bär det av till Vemdalen med nya skidor och ett härligt gäng! Men innan dess är det dags att klippa mitt hår och färga det blont som alltid! Ser väldigt mycket fram emot veckan och ska påminna mig själv tusen gånger att inte gymma efter måndag för kommer inte kunna ställa mig på ett par skidor annars heheh..
 
At last came the jacket from Monki! It fits perfectly with my lipstick from Mac "Lady Danger", which I bought in Paris. Hoping for a photoshoot soon so you can see all the nice new clothes!
Now I'll go Monday-Wednesday at school then on Thursday morning it's off to Vemdalen with new skis and a great team! But before that it's time to cut my hair and dye it blonde as always! Looking forward to the week and to remind myself a thousand times not to go to the gym after Monday or I will not be able to stand on a pair of skis otherwise heheh..
 
General, clothes | |
Upp